U vašem mailbox-u verovatno se nekada našla poruka od
pošiljaoca kojeg ne poznajete, a sadržaj poruke je pritom reklamnog ili sličnog
karaktera. Poruka može da sadrži opis neke usluge ili proizvoda, a od vas se
traži da na nju odgovorite, da je prosledite prijateljima ili da jednostavno
kliknete na neki od linkova u samoj poruci. Ovde se najverovatnije radi o
SPAM-u.
Šta je SPAM?
Distribucija nezatraženih e-mail poruka putem elektronske pošte ili news grupa.
Distribucija nezatraženih e-mail poruka putem elektronske pošte ili news grupa.
Čak iako e-mail koji primite ne traži od vas bilo kakvu intervenciju (recimo,
obaveštenje o „novootkrivenom virusu" i sl.), ipak je u pitanju
nezatražena poruka.
Za njeno preuzimanje potrošićete vreme na Internetu, da bi
ste je nakon toga obrisali jer vas sadržaj takvog mail-a ne interesuje.
Kako sprečiti SPAM?
Internet Provajder je dužan da korisnika koji distribuira SPAM otkrije i spreči. Ovo je moguće učiniti samo na osnovu dostavljene prijave. Pročitajte ugovor koji imate sa vašim provajderom.
Internet Provajder je dužan da korisnika koji distribuira SPAM otkrije i spreči. Ovo je moguće učiniti samo na osnovu dostavljene prijave. Pročitajte ugovor koji imate sa vašim provajderom.
U drugom slučaju potražite neki program kao spyboot search and destroy koji je besplatan