Pages

22 July 2011

Facebook vs Google+

hmmmm


Neke stvari očigledno ne mogu zajedno i toga su svesni u kompaniji Facebook. U ovoj kompaniji prepoznaju da će Google+ postati značajan igrač u segmentu društvenog umrežavanja i uprkos 750 miliona korisnika ove mreže Facebook ne želi da dozvoli da ijedna druga mreža pokuša da dostigne njegovu populanrost.


U to se uverio progrmaer aplikacija Michael Lee Johnson koji je došao na ideju da na Facebook smesti reklamu kojom reklamira Google+. Njegova ideja je bila dobra da vidi kako će ljudi reagovati.


Ali reagovao je Facebook time što je odbio da pomenutu reklamu postavi na svoje stranice, uz objašnjenje da ona krši Facebook principe.








Poslednja vest...


Zadovoljstvo korisnika Facebook servisom je toliko nisko da ova društvena mreža u velikoj meri rizikuje da izgubi značajan tržišni udeo u korist Google+ servisa, rezultat je nedavno sprovedenog istraživanja.






Uprkos činjenici da je Facebook zabeležio daleko bolje rezultate ove nego protekle godine, i dalje je poslednji na listi Web sajtova koja je sastavni deo sprovedenog istraživanja.


Opisujući korisničko iskustvo kada je u pitanju Facebook kao loše, autor istraživanja Larry Freed navodi da je Facebook u velikoj meri iskoristio sve prednosti monopola, ali da se stvari uprkos njegovoj dominaciji veoma brzo menjaju a ovaj put u korist Google+ servisa.